Sabtu, 17 Mac 2012

Pahlawan/ Kesatria

eh kambing kenapa anda suka makan rumput ye, makanla burger ke, minum air lemon ke, makan sushi ke, Atau pergi Gim untuk sihatkan diri anda.

apakah yang dimaksudkan cabaran hidup yep? iaitu masa sukar dan saat genting yang pernah dilalui. Sejauh mana anda boleh bersabar dan menhadapinya dengan gigih bak pahlawan beb.

Gua pernah lalui keadaan ibarat macam nak K.O je. Tapi gua amat perlukan individu lain untuk monitor gua masa tu. Gua masa tu dah keliru, dan sangat tertekan. Perlukan Guideline dari orang lain.

Satu lagi, kambing di atas adalah satu pembuka lawak untuk selera. Hanya ilusi dan tak ada kene mengena antara satu sama lain. You Must survive and be strong to continue you life Journey. Ada pahit manis dalam hidup. Ilmu adalah pedoman hidup semua kitaorang.

Jangan mudah putus asa. Gua pernah lalui situasi dimana chemical dalam otak tak stabil. Dimana menyebabkan lemah Fizikal dan Mental. Rasa Buntu, rasa keliru dan Putus asa untuk meneruskan perjalan yang mencabar.

First, apa yang menjadi ubat mujarab ialah pengambilan vitamin B12, dan multivitamin lain dalam satu kapsul. Mujarab untuk mengembalikan keseimbangan mental tersebut.

0 Ulasan:

Catat Ulasan

Langgan Catat Ulasan [Atom]

<< Laman utama